August 1, 2016

Makeup Powder Puff by Born Pretty Store

whattostyle.blogspot.com
Happy 1st of August! Sorry for taking so long since my last post but things didn't work out as I planned and I got very sick. Thanks a lot for your amazing comments on my last review! So I'm bringing a new one and I hope you like it! Let's check it out!

As you already know, I've been collaborating with Born Pretty Store and I really enjoy all the products I receive from them. This time, I introduce you this Makeup Powder Puff!

It works as amazing as a Beauty Blender. The only difference I've noticed is the appearence, since it's a sponge brush. I've been using the Makeup Powder Puff a lot with a BB Cream and the results are better than I thought: it's very easy to apply with a foundation or BBCream; it's soft and gentle to my sensitive skin, giving a natural look and avoiding the "cake" look. The price is incredibly affordable, just $1.99. Last opinion: it's a MUST have!

*100% honest opinion!

___________________________________________________________________________________________________

Feliz 1º de agosto! Desculpe por levar tanto sem postar nada aqui no blog, mas as coisas não funcionaram como eu planejei, e fiquei doente. Obrigada pelos comentários na minha última resenha! Por isso, trago uma resenha novinha! Vamos conferir!

Como vocês já sabem, tenho colaborado com a Born Pretty Store e realmente gosto de todos os produtos que recebo da loja. Desta vez, apresento a vocês esta esponja em bastão Makeup Powder Puff!

Funciona tão bem quanto a esponja Beauty Blender. A única diferença que notei é a aparência mesmo, já que é em forma de pincel. Tenho usado bastante a Makeup Powder Puff com BB Cream e os resultados são melhores do que esperava: super fácil de aplicar com base ou BB Cream; é suave e gentil com a minha pele sensível, dando um look natural e evitando que o produto deixe a pele "mascarada". O preço é realmente acessível, apenas R$ 7,48. Última opinião: é um must-have!

*Opinião 100% honesta! 

 

whattostyle.blogspot.com
FOLLOW ME ON/  ME SIGA NO:

No comments:

Post a Comment

Thank you for visiting my blog! Follow me on Instagram: @what_to_style & Twitter: @JessLouvain

Obrigada por visitar meu blog! Me siga no Instagram: @what_to_style & Twitter: @JessLouvain

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...